Logo Achterhoek, de grootste vereniging van Nederland

De situatie

Er is een groot, maar behoorlijk vervallen pand. Er zijn ook drie enthousiaste mensen die iets nieuws van de grond willen tillen. Een gebouw waarin zorgprofessionals echt samenwerken aan de gezondheid van hun cliënten. Ze doen dat omdat ze er van overtuigd zijn dat je als zorgprofessionals hecht moet samenwerken om echt iets voor mensen te kunnen beteken. Een dergelijk initiatief ondersteunen we van harte.

werk-bolster

De vraag

De vraag was vrij eenvoudig: “Hoe zetten we onszelf, als nieuw initiatief binnen het zorglandschap op de kaart?”

Het resultaat

Zo’n driekwart jaar geleden gingen we samen op ontdekkingsreis. Wat heb je te bieden en aan wie? De enthousiaste plannen omvatten het neerzetten van een inspirerende omgeving voor zorgprofessionals. Een gebouw met uitstekende faciliteiten waarin verschillende zorgdisciplines samengebracht. Disciplines die samenwerken. Om samen vanuit een totaalbeeld goed afgewogen, fundamentele verbeterstappen voor cliënten te maken.

werk-bolster

Samen zijn we opgelopen. We schreven het merkverhaal, ontwikkelden de naam ‘de Bolster’. We ontwikkelden een aansprekende huisstijl die ook in het pand sterk is doorgevoerd. De Bolster opende op 3 mei haar deuren. We begeleiden de Bolster met betrekking tot communicatie in zowel online als offline. Met o.a. public relations, website en mailings. Samen zijn we echt trots op het fraaie resultaat en blijven we werken aan het succes.

werk-bolster
werk-bolster
contact

Wil je ook kennis maken met de kracht van echt?

Durf jij jezelf te zijn? Laten we dan snel afspreken en samen kijken wat jouw organisatie uniek maakt. Bel ons, mail ons of laat gewoon een berichtje achter.