Kettering | Positionering en huisstijl

De situatie

Je kunt op de automatische piloot te werk gaan. Of eerst even nadenken hoe het echt efficiënt kan. En van dat laatste maakte Kettering sinds 1948 haar handelsmerk. De kleinschaligheid maakt het mogelijk om projecten persoonlijk uit te voeren. Van a tot z. Meedenkend. Meebewegend. Snel. En voor een nuchtere prijs. Met slimme en betrouwbare oplossingen in machinebouw en technische toelevering.

werk-kettering

De vraag

Hoe zetten we ons beter op de kaart? Hoe laten we zien wat we kunnen en hoe we dat doen.

Het resultaat

We hebben een nieuwe positionering bedacht en deze vertaald naar een nieuw logo en pay-off die zegt waar het op staat. Als je veel ervaring hebt, dan kun je verrassend efficiënt met machines omgaan en bijzonder lean produceren. Dat is slim en dat is de kern van Ketterings bedrijfsproces.

werk-kettering
arnold-ter-welle-contact

Kunnen wij je helpen?