Met veel trots stellen wij aan je voor: Nori Kruip. Onze afstudeerstagiaire is sociaal, ondernemend en (wat betreft haarzelf) nog lang niet uitgeleerd. Ze zou Lichtenvoorde niet verlaten voor de liefde, maar wel voor een dagje strand of een concert van BLØF. Daarnaast is ze dol op het vak marketing, komt dat even goed uit!

Eindeloos leergierig

Met een mbo-diploma op zak was Nori nog niet klaar met studeren. Ze zocht een hbo-opleiding waar ze vele kanten mee op kon. Door een voorlichting over Creative Business werd ze meteen enthousiast. “Vooral het bedenken en uitwerken van campagnes sprak mij erg aan. Ik hou wel van dat out of the box denken.” Inmiddels is ze 23 jaar en alweer bezig met afstuderen. Ook in deze laatste fase van haar studie wil ze nieuwe dingen blijven leren. En waar kan dat beter dan bij Profilers?

Liefde voor het dorp

Nori woont samen met haar ouders en broers in het gezellige Lichtenvoorde. Ze is dan ook niet van plan om haar vertrouwde dorp te verlaten, zelfs niet voor de liefde. “Buiten mijn oom en tante woont heel mijn familie hier. Ik zou nergens anders willen wonen.”

Levensgenieter

In het weekend zijn Nori en haar vriendinnen vaak te vinden bij Café de Kruup. Die naam is trouwens geen toeval, want haar oom is de eigenaar van deze kroeg. Samen met de bar ‘t Doktertje zijn dit haar favoriete plekken in Lichtenvoorde voor een avondje uit.

Daarbij kan Nori erg genieten van een dagje strand en een goede wijn. Het liefst met achtergrondmuziek van BLØF. Koken vindt ze ook erg leuk. Met haar zelfgemaakte risotto scoort ze vaak punten. “Ik hou ervan om lekkere gerechten te bereiden voor mijn vriendinnen, vooral om dan later te horen dat zij er ook van hebben genoten.”

Sportieve sponsor

Om in beweging te blijven gaat Nori graag tennissen. Iedere zaterdag speelt ze competitiewedstrijden. Ook heeft ze een abonnement op de sportschool, maar daar ziet ze zichzelf meer als sponsor, want de laatste keer dat ze daar gesport heeft was in augustus.

Broodje met vier o’s

Nori zou zichzelf omschrijven als gestructureerd (al denkt haar moeder daar vaak anders over), sociaal, ondernemend en gek. Wij kennen haar dan nog niet zo lang, maar wel goed genoeg om te zeggen dat ze zelfkennis heeft.

Na de eerste weken samen op kantoor is het ons duidelijk: wanneer je in gesprek raakt met Nori mag je er wel even tijd voor inplannen. Gelukkig heeft ze een prettige stem om naar te luisteren. Ook een Achterhoeks accent ontbreekt niet bij deze kletskous. “Sommige mensen maken grappen over mijn accent, dan wordt er bijvoorbeeld aan mij gevraagd met hoeveel o’s ik broodje schrijf.”

Nori’s ideale toekomst

Wanneer ze haar studie heeft afgerond wil Nori graag aan de slag bij een marketingbureau om meer kennis op te doen in het werkveld. Haar ultieme doel is om dat te combineren met een eigen onderneming: “Ik zou later graag voor mezelf beginnen, maar niet fulltime. Ik heb gemerkt dat ik veel energie haal uit de mensen om mij heen, vooral op de werkvloer. Daarom zou een combinatie voor mij ideaal zijn.”

De afstudeerstage van Nori staat in het teken van de ideale contentstrategie. Iets waar zowel wij bij Profilers als onze klanten van profiteren.

Wij zijn blij dat je er bent Nori, samen maken we er een geslaagde periode van!

Dus, genoeg gepraat

Het is tijd om aan te pakken. Neem vandaag nog contact op met Profilers. Samen zetten we de stap van goed naar goud. Laten we die campagnes knallen!